Pages

*Today tak puasaa =(

S
*Okay,nie cerita pkul 1am tadi,aku malas nk update blog nie pun bcz busyy layan langau-langau dlm FB tuh.Tengah sedap-sedap chat dgn kawan aku dalam FB tuh,tetibe aku rase lain macam and benda nie dah jadi dekat aku hari tuh,aku asek sakit pinggang and sakit kepala jer.Then aku stress sikit.Rupenye aku PERIOD,benda nie bukan aku suka sangat,aku malas ko tau,bru jer nak full fast this year.Dah dtg segala bulan purnama plak,rosak segala2 program aku.asal cepat sgt period aku dtg?padahal smnggu sblum puasa tuh aku btul2 dah hbis period,then dtg tadi.awal nyeeeeee!malass lah aku cmni.Sumpah aku nak full puasa tahun nie,tapi ade jer halangan.Hadoiii,Shittts ! Now semuanya sakit,pinggang sakit,perut sakit,kaki aku sakit. semua nak sakit,cmne aku nak shopping hari ni?Dah lah wajib shopping2 nie.Grrrr!Semua ni lah buat aku tensionnn,dengan perut aku yang sakit nie nak tidoo cnfrm tk bolehhh,Naseb baik tak puasa,boleh lah aku makan ubt than sakit nie..takde lah sakit sgt nnti =( Argggggggh! sumpah sakit lah sialll ! Tensionnnnnnn nye pagi nieee.sakit yg teramat sgt dah nieeeee~




S
 

Most Reading