Pages

*Shisha-ing at setapak with Friends

S
*And today aku pegi SHISHA sama siti,zuzee,eyka,ziziedarcy and puteri.
Pergh,setelah dua bulan aku tak mendapatnya.
terasa resah dah pilu dibuatnya apabila tak dapatnya.
Apabila sampai sahaja di tempat itu aku terasa seolah-olah sedang mencari sesuatu
aku terus berfikir tanpa memikirkan orang lain
aku terus mencari benda yang sedang mencari aku iaitu BALANG SHISHA.
aku terus memesannya sebanyak dua BALANG kerana hendak mengTRY katanya.
aku mengambil perisa APPLE MINT and WATERMELON BUBBLE GUM.
IT WAS AWESOME FLAVOUR BEBEH!
Bhahahah,dah dapat tuh,Perghh,lega macam SANGAP habis!
Setelah merasa SHISHA tersebut aku menjadi pening dan terus pening.
Hingga membuatkan ZIZIE hilang kawalan dan meletakkan kepala diatas meja tersebut.
Aku menghisap SHISHA itu sehingga 2 @ 3 jam sahaja kerana aku telah pening.
Aku berhenti sebentar kerana sudah tidak tahan.
Selepas itu datangnya kekasih si ZUZEE bersama kawannya KATANYA,LOL
Haa,aku pun degan serta merta mensenyapkan diri dan berhenti gelak!
kerana gelak aku nie seperti KUNTILANAK,KATANYA.
Aku diam dan terus diam
Selang beberapa jam KEKASIHNYA hendak pulang.
Dan kami pun pulang sekali,Tapi bukan menaiki kenderaan KEKASIHnya.
Malahan kami menggunakan kenderaan yang mempunyai 2 kaki nya,
ZUZEE menghantar saya dan terus pulang.
Aku balik sahaja aku terus ONLINE dan UPDATE blog lah BROTHER.
Bhahahahah,
BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA
By : Si arra honey...

S
 

Most Reading