Pages

Karaoke (=

S
Im a big boss (:
Yes,she is my lesbo forever :)
This is pose from Issabela song :)
I LOVE YOU LIKE MY BOYFRIEND
TEMAN KARAOKE :)
YOU ALL BEST GILA!

Assalamualaikum and hello all follower's (:
Today is 27 november 2010 and now dah late morning habis.
So,aku updte kan jugak blog aku nie,selagi mata tak ngntok kan!
Okay,today epit punye plan nak pegi BOWLING,thenn pegi lah layan kpla die tuh!
Then,aku punye plan plak pegi KARAOKE bcz aku kempunan nk karaoke!
Sebab aku dah kegilaan dan ketaksuban aku dengan karoke.so dorg membontot aku!
Bhaha,habis 40 rnggt karoke en enn :)
Bukan selalu pun,demi kawan2 kan.Bhahah
habis berkaraoke 2 jam tuh pegi A&W makan bersama temanku (:
Sapa belanja?saya lah,sape lagi! Hahaha,
After dah habis membuncitkan perut,dorg ajak pegi POOL plak!
So,aku ikotkan je lah!
Aku pun dengan serela hati pun pegi cucuk bola tuh.HAHAH
Malas nak balik punye pasal kan.
pegi lah main pool jap,kejap jer! tak lama lnsng!
Bhahaha,then habis main tuh balik ahh kan! Ape lagi!
Then malam plak lpak,so aku jadi malas nk updte!
Kau tnye je lah aku sndri,bahahahahah :)
THANKS FOLLOWER'S

By : SI ARRA HONEY....






S
 

Most Reading