Pages

Paper math,its awesome nak mati (:

S
And hell-o reader's :)
Today paper math 1 &2,
From 8AM until 12.30PM.
Yes,saya sangat sukaaaaaaaaaaaa,
sebabnyee paper math dah berakhir dan aku buat semuanyaaa :)
First time aku buat sungguh-sungguh nie kau tau!
SPM babeeee,kena buat betul2.
Mana boleh nak main2 nie kannn.
Okayy,math kali ni ade yg ssah and snang sikit.
Alhamdullilah aku jawab semua sekali kan...
Teruja,tersangat gembiraaa semua ada lah kan.
Habis paper jer,aku rasa lega yg teramat sekali !
Setelah lama aku mnunggu bile math nie akan berakhir!
And today its my last day MENGHADAP math nie :)
Bukan ape lah kann,aku dah FED UP habis tgok number nie.
Naik juling mata aku nie da!
Okayyy reader's,sampai sini saja yer (:
Take care okayyy,Muahhhhhh

By : Si arra Honey.
S
 

Most Reading