Pages

When Khai talk's about cinta sejati (=

S
Yes,arra lagi and today nak update blog sampai lebam (:
Sebab,today aku jer yg pegang LAPTOP.
So,aku boleh update and buat ape jer yang aku nak.
But,tk boleh terlalu lama.
Sebabnye,esok aku ade paper agama lah (:

Okay,Forget about my exam...
Now,kite berbalik kepada CERITA CINTA SEJATI :)
Hari tuh lepak dgn khai and die buka cite about CINTA SEJATI.
Aku mula lah buat muke SELENGE aku :P bhahaha
Bukan ape,kalau bab2 cinta nie aku tak berminat sangat lah kan.
Bcz aku dah susah nak bercinta,Die lagi mau cite pasal cinta!
Haishhhh -_-
Okay,die start crte macam nie. KHAI BARU LEPAS BREAK OKAY :)
And,die terbuka hati nak tnye macam nie dekat aku
"Ehh faa,wujud ke cinta sejati haa?Aku baru break,so macam berminat nak tnye pasal bnde nie dekat kau lah"
Aku dengan rela hati nye menjawab " Banyak cantik muka kau,aku sndri pun cinta berterabur,nie nak jawab soalan ANGAU kau nie,mmh tak ah"
(Bhahahah,aku gelak besar yang amat sngat smpai tumpah air aku buat)
Okay,Khai marah aku "Puki lah kau,aku tnye jer setan,Faham soalan tak kau nie faaaaaaaa! Bhahahahah :)
"Aku pun kadang2 lembab jugak kalau soalan mcam ni khai,Kau kena faham keadaan aku nie,cara kau tnye macam aku dah PRO pasal CINTA"
KHAI BUAT MUKE MINTAK KAKI DEPAN AKU PLAK!
"Okay lah kan,aku bagi lah tau sikit even aku taktau bnde nie,Bhahahah :)
Cinta sejati? Aku rase wujud kalau org tuh betul2 ikhlas dah jujur dgn kau.
And die akan terima kau seadanya.Bukan kerana harta or darjat lau" PUAS?
KHAI TERSENTAP JAP THEN DIA SENYUM MCM NI :D
"Aku rasa macam nak tampar jer die nie cukup2 doe,sumpah tak tipu! Bhahaha"
Khai pun berkata "Wah kau,kata tktau pasal cinta nie,skali jawab,majal aku"
"Aku dengan bangga nya order air lagi nak bercerita"
"Khai cakap,dah lah weyy.aku dah dengar ape kau cakap tadi tuh,So.......
Aku Stop cerita lah pasal cinta nie,Tapi aku tergerak hati jugak kan..
kenapa aku tak pernah dapat cinta sejati? Aku pun pelik gilaaaaa!!
kenapa susah nk dapat cinta sejati?
Confirm die tak wujudkan?kalau ade pun buktikan jer lah!
Aku nak tengok jugak,sape yg ade cinta sejati tuh!
kalau setakat dalaman jer,tak cukup wehhh!
Bangsat lah,mule aku nk marah nieeeeeeeeee!
Sebab,aku nk bercinta dgn org yg boleh fahamkan aku...ENOUGH.
Detail,facebook okay :) Muahhhhh
Thanks reader's

By : ARRA GADIS BLOGGER.
S
 

Most Reading